Σελίδες

Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

{λίγο} Flame

*Straight to the point*. Μία ανάρτηση χωρίς να θέλει να θίξει μεν αλλά να κράξει δε. Facebook. Πόσοι έχουν; ή μάλλον πόσοι δεν. Ακριβώς... καλά το είπατε: κανείς δεν έχει μείνει που να μην έχει. Ως αποτέλεσμα να έχουν μαζευτεί εκεί μέσα ένα σωρό άτομα τα οποία δεν είναι ούτε πνευματικά, ούτε καλλιτέχνες, ούτε κριτικοί, ούτε ποιητές αλλά απλώς τυχαίνει να έχουν πρόσβαση στο ίντερνετ. Το τί τρίξιμο έχει ρίξει η οθόνη μου τους τελευταίους μήνες δεν λέγεται... Η άλλη είναι 10 χρονών και δηλώνει μπερδεμένη κατάσταση σχέσης. Τί έγινε κοριτσάκι; σου πήραν τα μπισκότα; Τέλος πάντων, μην αρχίσω τα παραδείγματα. Έχει λήξει και η εγγύηση 0 πίξελ της οθόνης μου. Τέτοιου είδους posts και το να λιστάρει κανείς τους φίλους του ως συγγενείς με φέρνουν στο σημείο που έχω τον κέρσορα ανάμεσα στα κουμπιά "log out" και "delete account". Αλλά εντάξει... με σώνει το γεγονός ότι και να το κλείσω αυτοί θα είναι πάλι εκειδανά. Οπότε άστο. *Sermon is Over*
Καλό 3ήμερο σε όλους. ουφ.


*ΥΓ: για τυχών κόνξες η ανάρτηση με όνομα "welcome-post" ξεκαθαρίζει και την στάση μου αλλά και του blog.

1 σχόλιο:

Unknown είπε...

We made some changes βλέπω... Μπράβο αγορίνα μου. Λαικάρω!!!!!!