Σελίδες

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

Happy disgracing new month!!

Από την ημέρα του τελευταίου/προηγούμενου ποστ έχουν περάσει 18 σχολικές μέρες, 179 blog-views, έχω φάει 11 παγωτά (δεν αστειεύομαι ;ρ) και έχω χάσει το usb-stick μου (για πολλοστή φορά -____-)... Λοιπόν σήμερα ο μήνας Οκτώβρης έχει 1η, ο Σεπτέμβρης έφαγε πόδι και καιρός ήταν να ξυπνήσουν και οι Green-Day (εδώ γελούν όσοι το έπιασαν ;ρ). Πέρασαν αρετές μέρες να κάνω ποστ διότι ο ελεύθερος χρόνος όλο και μειώνεται όσο βαδίζουμε προς τα άπατα νερά της 3ης Λυκείου. Έκανα μία σπουδαία ανακάλυψη μίας καινούργιας μπάντας (άσχετο!!;ρ) καθώς σέρφαρα σε κάτι forum. Παρόλο ότι δεν με τρελαίνει η punk, οι συγκεκριμένοι τυπάδες τα σπάνε. Ειδικότερα ο τραγουδιστής τους (55 χρονών) έχει μία ιδιαίτερη τρελάδα... ααα ναι ξέχασα να σας πω πως λέγονται, λέγονται OFF! Ακόμη με έχει πιάσει μια μανία τώρα τελευταία με το cartoon που δείχνει ένα ροζ σκύλο με μία τρύπα στο δόντι του:3 Αποτελεί ένα must η προβολή ενός επεισοδίου κάθε πρωί με ένα μπολ σίριαλ.Τέλος πάντων... άρχισα να γράφω αυτή την ανάρτηση χωρίς να έχω κάτι σπέσιαλ στο μυαλό μου, απλά να σας ευχηθώ καλό μήνα και να σας θυμίσω πως είμαι εδώ ;ρ Πρέπει να σας αφήσω τώρα... keep on groovin' !!

Δεν υπάρχουν σχόλια: