Σελίδες

Πέμπτη 16 Αυγούστου 2012

Η συμπεριρά της φώκιας στο μεσογειακό περιβάλλον

Να 'ναι καλά η κοπελιά στο Πλαίσιο. Της είπα την αλήθεια.. ιντερνετ κλέβω, δώσε μου ό,τι καλύτερο μηχανάκι έχεις για να πιάνω σήμα καμπάνα. Και επιτέλους, μπορώ να παίζω τάβλι online και να κατεβάζω torrents χωρίς να διακοπάρει η σύνδεση.. Κοντεύω ένα μήνα κάτω στην Κρήτη. Νομίζω πως αυτό δε λέγεται πια διακοπές.. μοιάζει με βίζιτα. Anyway.
Εντωμεταξύ δεν έχω όρεξη να γράψω και γράφω όλο μαλακίες τώρα τελευταία και τείνει να γίνει ημερολόγιο το μπουρδέλο εδώ μέσα. Πράμα που δε θέλω. Άσε που έχω φάει σκάλωμα με τα γαμω-templates  και τα photoshop και όλη μέρα βάφω σβήνω μέχρι να βρω κάτι που να είναι good looking μεν, αλλά και ταιριαστό δε. Α, μάλλον βρήκα και καινούριο όνομα για το blog. Από Mass Disgrace θα γίνει (;;;) Kasandra's Remains. Δε ξέρω πως μου'ρθε. Μάλλον με επηρέασε που έφυγε απ'τη Ζωή η Κασάντρα και τώρα κωλογλύφεται με την Σαπφώ (what?). Απλώς έτσι μου κατέβηκε.. σας αρέσει δε σας αρέσει, get over it, suck it up and deal. Καληνύκτα αγαπηταί αναγνώσται.

Υ.Γ: δε μπάω για ύπνο. Βάζω λίγο Drone στα ακουστικά και πάω να μελετήσω κανένα στατους σας στο φατσοβιβλίο να πάρω κανένα μάθημα ζωής..

(αααχχα χουυυχαα)

5 σχόλια:

Unknown είπε...

Check the title... I dare you, I double dare you matherf#@&*r!!!!

Weedian είπε...

Βρισε ελευθερα.. μη βαζεις μπιπ :ρ Δεν υπαρχει ΕΣΡ στο blogger..!!

Unknown είπε...

sebomai esena brother...

Weedian είπε...

Σεβασμος, αγαπη, αξιοπρεπεια

Unknown είπε...

Πεσ'το κ'ετσι...